10/04/2013

Bursa Blogger Buluşması!!! #2


Birkaç haftadır kpss koşuşturmasından dolayı blogumu ihmal ettim 
öncelikle bunun özürü ile başlamak istiyorum.
Baştan belirtmeliyim ki bol fotoğraflı bir yazı sizleri bekliyor!
Bundan yaklaşık 1 ay kadar önce ilk buluşmamızı gerçekleştirmiş ve güzel arkadaşlıkların
temelini atmıştık. O günde sinyallerini verdiğimiz ikinci ve damgasını vuran buluşmamız
 bu pazar günü Fsm'de bulunan Benzin Cafe'de gerçekleşti.
Hoş sohbet bol kahkahayla geçen birkaç saate aslında ne kadar ihtiyacım varmış!
Blogun en büyük yararı bu olsa gerek yeni ve güzel dostluklara zemin hazırlıyor. 
Birbirinden güzel arkadaşlarım oldu hepside ne tatlı
Organizasyon tek kelime ile Muh-te-şem-di!
Bunun için Modaliza blogunun sahibi Sevgili Özlem'e 
BirMutlulukAtölyesi blogunun sahibi Sevgili Neşe'ye çok teşekkür ediyorum.
Ayrıca MasumKedi87 blogunun sahibi Sevgili Burcu'ya da yardımlarından dolayı teşekkürler.
Herşeyin kusursuz olması için nasılda çalışmışlar ve en ince ayrıntıya kadar düşünmüşler.
Vee geçelim buluşma anına...



Yerlerimizde bizi bekleyen bu şirin şeyleri görünce nasıl meraklandım bilemezsiniz.
Pastelin bu şirin kutusunun içerisinde son zamanlarda merak ettiğim ürünlerin
 bulunması beni nasıl mest etti. Diğer bir sürpriz ise Mimarca Lezzetlerin hazırlamış olduğu
 I ❤ My Blog yazılı bu şirin kurabiyelerden geldi. Hala yemeye kıyamadım
ve baktıkça mutlu olduğumu söylesem çok mu komik olur.
Sanırım küflenene kadar seyredeceğim Allah'ım inşallah hep böyle kalır. Amin!
Mimarca lezzetler'e çok teşekkürler!


Pembe kremalı cupcake ise görüntüsüyle başımı döndürdü ve kendimi tutamayıp 
hemen yedim. Tadını sorar gibisiniz durun durun ben söyleyeyim hemen harikaydı! 
Büşra Karlova'ya elinin lezzeti ve bu şirin cupcakeler için çok teşekkürler!
Renkli şeker mi şeker kurabiyeler ise buluşmada tanıdığım Sevimli Tatlar blogunun sahibi
 Sevgili Remziye'ye ait. Onu tanıdıkça hayran oldum resmen kendisi çalışan bir hanım bunun yanısıra
 bu tarz işlerle de ugraşıyor ve en önemlisi anne! Hepsini nasıl bir arada götürebiliyor maşallah...
Güzel sürprizi için kendisine buradan çok teşekkür ediyorum!


Essence standını görünce gözlerime inanamadım malum Bursa'da kendisine ulaşamadığımızı
her fırsatta dile getiriyorum. Bu koleksiyona renklerine hayran kalmış ama
yine uzaktan izlemekle yetinmiştim. Şimdi ise bütün ürünleri inceleme fırsatı sunduğu
ve bize bu güzel hediyeyi gönderdiği içinde Essence kocaman teşekkürler!


Bu güzel organizasyona ev sahipliği yapan Benzin Cafe'yi de unutmak olmaz..
Yukarıda leziz ikramların yanı sıra tadı damağımda kalan white mocha ve çay servisleriyle
güne damgasini vurdu. Güleryüzlü çalışanları ve sıcak ortamıyla herkesin güzel vakit
geçirebileceği bir ortam sunuyor.
 

Benzin Cafe bunların yanısıra kahvaltı kuponu hediye etti. Düşünceli davranışları,
konukseverlikleri ve ikramlarından dolayı çok teşekkür ederim!


Sol Baştan;
SevimliTatlar(Remziye)-SuperCellma(Selma)-MasumKedi87(Burcu)-Modaliza(Özlem)-













Fotoğrafta da görüldüğü gibi birçok marka sponsorluğunda gerçekleşti etkinliğimiz.
Yukarıdaki ürünlerin hepsi herbirimize hediye edildi. Doğrusu bu kadarını beklemiyorduk.
Ürünlerin hepsi özenle seçilmiş bu etkinliğe sponsor olan markaların hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim!
Ayrıntılı yazı yakında gelecek beklemede kalın
 Yazmayı ne çok özlemişim...


Sevgiyle kalın^^



Benzin Bursa İletişim Bilgileri:

0224 243 70 30

0224 243 47 43

5 yorum:

  1. Her şey çok güzel görünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleydı zaten canım teşekkürler ;)

      Sil
  2. Bir dahaki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. cok guzel ve eğlenceli bir bulusma olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet samımı ortam oldugu sürece hersey güzel oluyor bizde bunu yakaladık teşekkürler:)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor:)